Turn
Medaljefangst i Senior NM i Teamgym
Forfatter: Vigdis Gjelstad Jakobsen
24. juni 2026
Turn
Forside
I Senior NM i Teamgym helgen 20.-21. juni ble Asker Turn norgesmester i miksklassen og tok bronse i herreklassen. Vi gratulerer! Gratulasjoner også til våre egne seniorgymnaster Helene, Jarl og Pia som denne gangen konkurrerte for Asker-laget. Medaljer ble det!